Як перевірити підписаний документ?

Написано Анатолій
Оновлено 1 тиждень тому

Процес перевірки підписаних документів відбувається на офіційних ресурсах. 

Таких ресурсів декілька, але перевірка на кожному ідентична:

  • ЦЗО — центральний засвідчувальний орган
  • ДІЯ
  • КНЕДП ДПС — кваліфікований надавач електронних довірчих послуг державної податкової служби України
Рекомендуємо використовувати тільки офіційні ресурси

Перевірка підпису:
 

Розглянемо варіант перевірки сайті центрального засвідчувального органу.

Для перевірки документів вам необхідно завантажити повний архів завершеного конверта:

Відкрити сайт ЦЗО та обрати "Довірчі послуги":

Зі списку, що з'явився — оберіть пункт "Перевірити підпис":

Ви потрапите на відповідну сторінку, куди можна завантажити файли:

У попередньо завантаженому архіві необхідно обов'язково обрати для перевірки 2 файли:

  1. Оригінал документа
  2. Файл підпису — .p7s (PKCS #7)

Обрати вищевказані файли ви можете у розширенні PDF, або XML
немає значення:

 PDF — оригінал документа та файл підпису:

XML — оригінал документа та файл підпису:

Обравши потрібні файли — натисніть кнопку "Перевірити":

Згодом ви отримаєте результат та, за потреби, зможете завантажити протокол створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису:

Зверніть увагу!
Якщо документів декілька — завантажуйте кожен наступний документ та його підпис окремо, а не всі одночасно

Тепер Ви знаєте більше 😉
WhiteDoc

Чи була наша стаття корисною?