QR-коди та штрихкоди у WhiteDoc

Написано Анатолій
Оновлено 7 місяців тому

Сервіс WhiteDoc дозволяє створювати та використовувати доволі багато штрихкодів та QR-кодів.

Сьогодні українці використовують QR-коди для зчитування інформації про квитки, рекламу, контактну інформацію, входження на деякі сайти та навіть меню в різних закладах харчування.

Штрихове кодування — це комбінація контрастних знаків, кожен з яких є носієм певної інформації, які сканер може читати та декодувати.


Перелік доступних QR-кодів і штрихкодів у нашому сервісі, а також приклади їх візуального відображення

Code 128
Data Matrix
PDF417
QR Code
Codabar
Code 39
Code 93
EAN-13
EAN-8
ITF
UPC-A
UPC-E 

 

Розшифровка доступних QR-кодів та штрихкодів

 

  • Code 128 — це лінійний штрихкод, який використовується для кодування буквено-цифрової інформації. Це один із найпопулярніших штрих-кодів, який використовують у широкому спектрі застосунків, як-от управління запасами, доставка, відстеження продукції, виробництво та управління документами.

 

  • Data Matrix — розроблений для розміщення великого обсягу інформації на обмеженій площі поверхні.Це матричний тип штрих-коду високої щільності, який кодує дані за допомогою квадратного або прямокутного візерунка чорно-білих модулів. Він може зберігати велику кількість текстової або числової інформації і зазвичай використовується для ідентифікації товару, управління запасами та відстеження документів. Найпопулярнішим застосуванням Data Matrix є позначення дрібних елементів завдяки його здатності кодувати 50 символів у символі, який залишається читабельним, будучи 2 або 3 квадратних мм.

 

  • PDF417 це двовимірний складений штрих-код, який може зберігати великі обсяги даних. Штрих-коди PDF417 складаються з декількох рядків лінійних штрих-кодів, укладених один на одного, причому кожен рядок містить певну кількість кодових слів, які представляють закодовані дані. Штрих-коди PDF417 зазвичай використовуються в програмах, які вимагають зберігання обсягів даних, таких як посвідчення особи, водійські права та транспортні етикетки.

 

  • QR Code — це двовимірний штрих-код, який можна сканувати смартфоном або зчитувачем QR-коду для швидкого та легкого доступу до інформації або вмісту. Він складається з чорних і білих квадратів, розташованих за певним малюнком. QR-коди можуть зберігати різноманітну інформацію, таку як URL-адреси веб-сайтів, текст, контактна інформація тощо. QR-коди стають все більш популярними в останні роки, особливо в маркетингових та рекламних кампаніях, оскільки вони забезпечують простий спосіб спрямувати клієнтів на певний веб-сайт або пропозицію.

 

  • Codabar — це лінійна символіка штрих-коду, яка була розроблена для точного читання навіть при друку на матричних принтерах для багаточастинних форм, таких як FedEx airboos і форми банку крові.

 

  • Code 39 — є символом змінної довжини. Специфікація Code 39 визначає 43 символи, що складаються з великих літер (від А до Я), цифрових цифр (від 0 до 9) та ряду спеціальних символів (-,., $,/, +,% та пробіл). Додатковий символ (позначається «*») використовується як для розмежувачів старту, так і для стоп-розмежувачів.

  • Code 93 — це символіка штрих-коду, розроблена в 1982 році компанією Intermec, щоб забезпечити більш високу щільність і безпеку даних до Code 39. Code 93 використовується в основному компанією Canada Post для кодування додаткової інформації про доставку.

 

  • EAN-13 — це лінійний тип штрих-коду, який використовується для ідентифікації товару. Він може кодувати інформаційні товари, такі як виробник та номер товару, і зазвичай використовується в роздрібній торгівлі для операцій з продажу та управління запасами. EAN-13 включає в себе 3-значну приставку GS1, яка може вказувати країну реєстрації або тип товару.

 

  • EAN-8 — це лінійний тип штрих-коду, який зазвичай використовується для невеликих продуктів і упаковки. Він складається з 8 цифр і може кодувати ідентифікаційну інформацію продукту, таку як виробник та номер товару. Штрих-код призначений для зчитування сканерами і може використовуватися в усьому світі, з кодом країни, що визначає країну походження. EAN-8 є варіантом більшої символіки EAN-13 і може використовуватися як альтернатива економії місця, коли ємність EAN-13 надмірна.

 

  • ITFце реалізація GS1 штрихового коду Interleaved 2 з 5 (ITF), щоб кодувати номер глобальної торгової позиції. Символи ITF-14 зазвичай використовуються на рівнях упаковки продукту, таких як футляр з 24 банок супу. ITF-14 завжди буде кодувати 14 цифр.

 

  • UPC-A — це лінійний тип штрих-коду, який широко використовується для ідентифікації товару в роздрібній торгівлі, особливо в Північній Америці. Ця 12-значна символіка призначена для кодування інформації про продукт, наприклад виробника та номера товару, і зазвичай друкується на упаковці продукту. Він також може кодувати додаткові дані про продукт, такі як ціна, вага та термін придатності, використовуючи додатковий код.

 

  • UPC-E — це тип штрих-коду 1D, який зазвичай використовується для маркування дрібних продуктів у роздрібній торгівлі. Це стисла версія більшої символіки UPC-A і може кодувати 6 цифр ідентифікаційної інформації продукту.

 


Тепер Ви знаєте більше 😉
WhiteDoc

Чи була наша стаття корисною?