У сервісі існує зручна та сучасна система навігації, яка завжди закріплена у вигляді панелі ліворуч. Для зручності, додатково, є загальні кнопки та вказівники, які допомагають користуватися сервісом.
Основні навігаційні кнопки сервісу та пояснення по роботі:
-
Поточний мейлбокс, відносно якого виконується документообіг.
Ви маєте можливість створити будь-яку кількість мейлбоксів та налаштувати доступ до них необхідним користувачам. -
Вказівник поточного місцеперебування в сервісі (допомагає орієнтуватись в меню та між розділами сервісу).
- Бокова панель навігації.
- Кнопка для швидкого створення конверта.
-
Сповіщення в системі на рівні користувача.
-
Корисна інформація.
-
Корисні посилання на зовнішні ресурси (кнопка відображається після відповідних налаштувань адміністратором).
-
Меню — профіль користувача, панель адміністратора та вихід.
- Онлайн-чат підтримки сервісу WhiteDoc.
Інформаційна панель — дошка для перегляду активності, швидкого отримання інформації з поточного мейлбоксу (переходи та швидкі дії з останніми конвертами, шаблонами) |
|
Скринька — основний розділ. Містить всі вхідні / вихідні конверти, журнал для пошуку, підготовки чернеток, роботи з уже відправленими документами |
|
Шаблони — розділ для створення / редагування / видалення шаблонів, які є основною частиною роботи з документами | |
Сценарії — керування алгоритмами документообігу. Розділ для відправки вже готових шаблонів згідно визначених алгоритмів | |
Погодження — розділ перегляду зовнішніх погоджень та керування їми | |
Управління довідниками — керування довідниками для спрощення роботи з шаблонами та часткової автоматизації введення даних у документ | |
Контакти — керування контактами учасників документообігу у поточному мейлбоксі |
Тепер Ви знаєте більше 😉
WhiteDoc