Панель навігації WhiteDoc та загальний вигляд

Написано Анатолій
Оновлено 11 місяців тому

У сервісі існує зручна та сучасна система навігації, яка завжди закріплена у вигляді панелі ліворуч. Для зручності, додатково, є загальні кнопки та вказівники, які допомагають користуватися сервісом.


Основні навігаційні кнопки сервісу та пояснення по роботі:

Щоб збільшити скріншот — натисніть на нього

  1. Поточний мейлбокс, відносно якого виконується документообіг.
    Ви маєте можливість створити будь-яку кількість мейлбоксів та налаштувати доступ до них необхідним користувачам.

  2. Вказівник поточного місцеперебування в сервісі (допомагає орієнтуватись в меню та між розділами сервісу).

  3. Бокова панель навігації.
  4. Кнопка для швидкого створення конверта.
  5. Сповіщення в системі на рівні користувача.

  6. Корисна інформація.

  7. Корисні посилання на зовнішні ресурси (кнопка відображається після відповідних налаштувань адміністратором).

  8. Меню — профіль користувача, панель адміністратора та вихід.

  9. Онлайн-чат підтримки сервісу WhiteDoc.

Бокова панель навігації

Інформаційна панель — дошка для перегляду активності, швидкого отримання інформації з поточного мейлбоксу (переходи та швидкі дії з останніми конвертами, шаблонами)

Скринька — основний розділ. Містить всі вхідні / вихідні конверти, журнал для пошуку, підготовки чернеток, роботи 
з уже відправленими документами
Шаблони — розділ для створення / редагування / видалення шаблонів, які є основною частиною роботи з документами
Сценарії — керування алгоритмами документообігу. Розділ для відправки вже готових шаблонів згідно визначених алгоритмів
Погодження — розділ перегляду зовнішніх погоджень та керування їми
Управління довідниками — керування довідниками для спрощення роботи з шаблонами та часткової автоматизації введення даних у документ
Контакти — керування контактами учасників документообігу
у поточному мейлбоксі

Тепер Ви знаєте більше 😉
WhiteDoc

Чи була наша стаття корисною?