Як додати печатку?

Написано Анатолій
Оновлено 9 місяців тому

Сервіс WhiteDoc надає можливість зручно додавати печатки при підписанні документів електронно-цифровими ключами.

Наразі на вибір доступні наступні варіанти печаток:

  • Електронно цифрова печатка
  • Кваліфікована електронна печатка
  • SmartID (Privat24)
  • CloudKey
  • Вчасно
  • Інші пристрої електронної печатки

Як додати печатку?

Відкрийте необхідний конверт та натисніть на червоне поле підпису:

Оберіть, чим саме підписати документ:

У наступному вікні одразу обираєте файл підпису. Система запропонує ввести пароль до ключа та трохи нижче "Додати печатку":

Обравши потрібну печатку, система запропонує ввести пароль до неї:

Після вводу пароля від підпису та печатки — натисніть кнопки "Відкрити ключ" та "Відкрити печатку":

Відкривши підпис та печатку — на екрані з'явиться інформація з ідентифікаційними даними та стане активна кнопка "Далі", яку потрібно натиснути:

Ви отримаєте сповіщення про успішне підписання. Далі необхідно натиснути кнопку "Закрити":

Тепер у правому нижньому куті ви побачите кнопку "Відправити", яку треба обов'язково натиснути:

Не натиснувши кнопку "Відправити" — підпис та печать не будуть нанесені на документ

Тепер Ви знаєте більше 😉
WhiteDoc

Чи була наша стаття корисною?