МТСБУ: подача документів та поширені питання

Написано Анатолій
Оновлено 3 тижні тому
Стаття актуальна тільки для користувачів, яким необхідно подати документи до МТСБУ

У статті представлена інструкція з ілюстраціями, а також найчастіші запитання, які можуть виникати в процесі


Зверніть увагу!

Команда підтримки WhiteDoc консультує виключно з технічних питань, які стосуються сервісу та не володіє інформацією, яка стосується МТСБУ!

З питань щодо стану справ, їх розгляду, виплат тощо — необхідно звертатися тільки до МТСБУ:

  • 📞 0-800-608-800 (для зв’язку з оператором натисніть "7")
  • ✉️ info@mtsbu.ua

Стаття містить декілька розділів.
Для зручності Ви можете одразу перейти у потрібний розділ:


 

Де я можу знайти шаблони заяв для подачі? 

Щоб знайти заяви розміщені МТСБУ на платформі WhiteDoc, необхідно дотримуватись наступних кроків:

  1. В головному меню натисніть на чорній панелі кнопку "Шаблони":
  2. Оберіть категорію "Офіційні шаблони", а потім "МТСБУ Заяви":
  3. У цьому розділі Ви зможете обрати необхідний Вам шаблон.
    Щоб розпочати заповнення, достатньо просто натиснути на нього.
Зверніть увагу:
Посилання на шаблони заяв також розміщені на сайті МТСБУ.
Там їх можна заповнити без реєстрації на платформі, просто натиснувши на потрібне посилання

 

Які існують технічні вимоги полів при заповненні заяви? 

При заповненні заяви зверніть увагу на поле ЄДРПОУ/ІПН.

Під час накладання підпису, система буде звіряти дані, що містяться на електронному ключі та в заповнених Вами полях.

Зверніть увагу:
Необхідно внести лише сам номер ЄДРПОУ/ІПН без зайвих знаків або пробілів. Якщо при перевірці системою не буде виявлено повного збігу, то підписати заяву буде неможливо.
Також звертаємо Вашу увагу, що необхідно накладати ключ, номер ЄДРПОУ/ІПН якого, відповідає внесеному в заяву.

Заповнюючи заяву необхідно внести інформацію лише в обов'язкові поля, вони підсвічені червоним. В той час, як сірі, що є необов'язковими — можна пропустити.

Деякі поля можуть містити специфічну інформацію, таку як: поштовий індекс, номер телефону, ЄДРПОУ/ІПН, IBAN та інше.

На таких полях налаштовані додаткові перевірки, тому внесена інформація може зберегтись лише у випадку коректного заповнення, наприклад:

  • Для поштового індексу — 5 цифр (00000);
  • Для номера телефона — "+" та 12 цифр  (+380000000000);
  • Для номера IBAN — UA та 27 цифр (UA000000000000000000000000000)
Зверніть увагу!
Такі поля необхідно обов'язково коректно заповнити, оскільки при внесенні інформації невірного формату (наприклад в полі для поштового індексу поставити прочерк) — перейти до наступного кроку обробки буде неможливо!

 

Часті запитання, що можуть виникати: 

 

  • МТСБУ не можуть знайти мою заяву, які мої подальші кроки? 

    Якщо співробітники МТСБУ не можуть знайти Вашу заяву, то необхідно надати UUID конверта. Знайти його можна у два способи:

    Якщо Ви маєте зареєстрований акаунт на платформі WhiteDoc, то перейдіть до розділу "Поштова скринька":Далі необхідно обрати розділ "Вихідні" та натиснути на необхідний конверт:У конверті необхідно відкрити додаткову інформацію, як продемонстровано нижче, де Ви зможете знайти UUID конверта:

 

  • При підписанні заяви виникає помилка невідповідності ЄДРПОУ/ІПН, як вирішити? 

    Під час підписання заяви у Вас може виникати наступна помилка:

    Така помилка свідчить про те, що ІПН/ЄДРПОУ які містить Ваш електронний підпис відрізняється від внесеного Вами в заяву.
    В такому випадку підписати її буде неможливо.

    Щоб при підписанні уникнути такої помилки — необхідно накласти саме той електронний підпис ІПН/ЄДРПОУ якого вказано в заяві.

    Зверніть увагу!
    Якщо Ви припустилися помилки, заповнюючі поле ІПН/ЄДРПОУ, документ необхідно буде заповнити та подати наново.
    Редагувати вже внесену інформацію на кроці підписання — неможливо.
    Однак, якщо Ви маєте зареєстрований акаунт, або зареєструєте його на ту саму пошту, що вказали при відправці, то заяву можна буде клонувати, щоб відредагувати поле ЄДРПОУ/ІПН не заповнюючі все дані наново:Клонування створить новий конверт на основі того, що Ви опрацьовуєте та перенесе всю заповнену інформацію з нього.

    Після цього необхідно буде знайти поле ІПН/ЄДРПОУ та відредагувати його на правильне значення.

    Зверніть увагу:
    У заяві може бути декілька полів ІПН/ЄДРПОУ — вони всі налаштовані на перевірку під час підписання.

 

  • Я отримав листа про незавершені дії у конверті, що робити?

    Якщо Ви отримали лист про незавершені дії у конверті, хоча підписували документ, то найімовірніше за все процес підписання не був завершеним.

    В такому випадку необхідно ще раз перейти за посиланням та накласти підпис правильно — детальніше: як підписати документ?

    Після появи сповіщення "Успішно підписано" необхідно натиснути "Закрити"

    Тепер у правому нижньому куті ви побачите кнопку "Відправити", яку треба обов'язково натиснути:


    Зверніть увагу!
    Не натиснувши кнопку 
    "Відправити" — підпис не буде нанесено на документ, а заява не буде відправлена до МТСБУ.

Тепер Ви знаєте більше 😉
WhiteDoc

Чи була наша стаття корисною?